2009 Yamaha Big Bear 250

2009 Yamaha Big Bear 250

Dotari de baza ale modelului Yamaha Big Bear 250 • Caroserie dura de tip Grizzly cu podele integrate • Cel mai lung ampatament al clasei si scaunul gros indica faptul ca poate transporta mase mari. • Motor puternic si eficient, cu transmisie automata. • Frane pe disc hidraulice cu ventilatie, in fata, si frane pe toba sigilata, in spate. • Bara de tractiune din fata are un finisaj cutat, care ii sporeste rezistenta la zgarieturi. • Rastelurile pot transporta pana la 74,2 kg combinat. • Carligul standard de remorcare poate trage pana la 327,6 kgYamaha Big Bear 250 este un ATV echipat modern la nivel de motorizare: • Motor SOHC in patru timpi, de 230cmc • Sistem de pornire electric, de la buton. • Transmisie automata cu cinci trepte de viteza si ambreiaj automat. • Sistem de aprindere DC-CDI. • Carburator Mikuni® BSR de 33mm. • Intinzator automat al lantului cu came care reduce uzura motorului.Yamaha Big Bear 250 ATV: Sasiu/Suspensii • Sasiul este foarte incapator pentru mai multe tipuri de pilot. • Cel mai lung ampatament al clasei, de 116,6cm. • Suspensie MacPherson pe partea din fata, cu miscare de 12,3cm • Furca din otel dur, pe partea din spate, si amortizor ajustabil in 5 pozitii, cu un spatiu de miscare de 13,4cm • Garda la sol de 14,9 cm si scut de protectie, plasat sub vehicul. • Anvelope de 22x7-10, in fata, si de 22x10-10, in spate, care sporesc garda la sol. • Arbore de transmisie rezistent si usor de intretinut. • Bara de tractiune, placa de protectie si caroseria protejeaza componentele de pericole exterioare. • Proceseul de pulverizare in doi pasi, utilizat la crearea cadrului, face ca acesta sa nu aiba probleme in aproape orice conditii.Alte dotari • Aripi dure, foarte late. • Scaun lat si extrem de comfortabil. • Bolturi pentru picioare si podele, pentru un plus de comfort. • Manete de control al duzei, respectiv al franei de parcare, plasate convenabil pe ghidon. • Lumina de frana pe spate. • Faruri multi-reflectoare Krypton, de 30 Watti. • Built in Newnan, GA, USA.

Citeste mai mult
2009 Yamaha Wolverine 350 Sport Utility ATV

2009 Yamaha Wolverine 350 Sport Utility ATV

Dotari de baza ale modelului Wolverine 350 Sport • Acest model combina transmisia automata cu aspecte importante, precum greutatea scazuta, suspensiile sport si stilul Raptor. • Motor de 348cmc cu racire pe aer/ulei, cuplat la o transmisie Ultramatic®, astfel incat sa trimita eficient puterea catre roti. • Acest sistem de transmisie este extrem de eficient, deoarece mentine tensiunea aplicata pe cureaua de transmisie, asigurand si frana de motor. • Stilul inspirat de la Raptor include o caroserie deosebita cu podele integrate, un scaun comfortabil si un spatiu de incarcare plasat in partea din spate a vehiculului. • Suspensiile sport, anvelopele, greutatea redusa si scaunul jos se combina, dand nastere unui ATV de o manevrabilitate extraordinara. • Sistem de pornire electric de la buton.Wolverine 350 Sport ATV: Motor • Motor SOHC in patru timpi de 348cmc, cu racire pe aer/ulei. • Carburator semi-oval BSR Mikuni® de 33mm si sistem de aprindere DC-CDI. • Transmisie complet automata Ultramatic® ce este extrem de rezistenta si durabila; tensionarea constanta a curelei asigura frana de motor. • Filtru de aer usor de accesat, fara a fi nevoie de scule. • Intinzator automat al lantului cu came, care face ca lucrarile de intretinere sa fie mult mai facile.Wolverine 350 Sport ATV Sasiu/Suspensii • Cadru usor si extrem de flexibil, cu suspensii duble, in fata, si simple, in spate. • Suspensie ajustabila in cinci pozitii, in functie de sarcina prealabila, pe partea din fata. • Greutatea de 215 kg il face pe Wolverine 350 destul de bun incat sa se poata compara cu ATV-uri mai mari. • Arbore de distributie usor de intretinut, extrem de rezistent si durabil. • Frane hidraulice pe disc in partea din fata. • Anvelope sport de 23 x 8-12 (fata) si de 23 x 10-12 (spate) care asigura o tractiune sporita. • Placi de protectie complete, care protejeaza componentele de sub ATV.Alte dotari • Compartiment de stocare plasat sub scaun si rastel integrat, plasat in partea din spate a vehiculului. • Capacitate de tractare de 495kg (cu ajutorul carligului – dotare optionala)

Citeste mai mult